Pages

01/01/2009

Deep Green til iPhone


Hvis du er vild med iPhone fra Apple og du også kan lide at spille skak, så kommer du ikke uden om Deep Green skakprogrammet til iPhone. Det er udviklet af en af mine gode venner og er allerede nu udråbt til det bedste skakprogram til iPhone. Jeg har selv spillet mod programmet og fået bank :-)
Desuden er Deep Green udstyret med et fantastisk GUI (grafisk brugerinterface), der indeholder mange grafiske lækkerier men også mange nyttige funktioner for den seriøse skakspiller.
Nu er Deep Green blevet nomineret til "2008 Best App Ever Awards" indenfor følgende to kategorier - Best User Interface og Best Traditional Game. Du kan støtte en super dygtig dansk programmør ved at stemme her.

1 comment:

  1. Hej Lars.

    Nu hvor du jo er gadget mand, så kan du måske fortælle mig om det kan passe der ikke er fm radio i en iphone og evt om man kan købe noget ekstra for at få det.

    Jeg har længe gerne ville købe en, men en Radio er simpelthen et must for mig.

    mvh
    William

    ReplyDelete