Gå videre til hovedindholdet

BeoVision 10 bliver et hit

Jeg er meget begejstret for det nye BeoVision 10 og finder både konceptet, det teknologiske niveau, designet samt prisen meget tilfredsstillende.
Tager man højde for det meget høje lydniveau BeoVision 10 tilbyder og trækker prisen herfor fra i prisen for BeoVision 10, så er markedsprisen på BeoVision 10 attraktiv set med B&O-kunde briller.
Og fokus på lyd er helt korrekt. Lyden er ofte en lige så stor en del af den samlede filmoplevelse som selve filmen. Uden god lyd får du en ”flad” filmoplevelse. Det er filmens 3. dimension! Og B&O vælger så at integrere denne ”dimension” fra starten for at sikrer, at kunden får den ultimative oplevelse foran sit B&O-TV.

BeoVision 10 er helt klart også et afgørende TV-koncept for B&O og lanceringen kommer tidsmæssigt korrekt til at påvirke 2009/2010 regnskabet positivt.

BeoVison 10 bliver en succes. Koncept er gudesmukt, prisen er god og det er et produkt som rigtig mange eksisterende B&O kunder må eje og mange potentielle B&O-kunder har ventet på!

Populære indlæg fra denne blog

Architectural Cubism - Day 106

A new office building in the northern part of Copenhagen. I'm getting more into architectural photography and with CS6 it is easy to correct "falling lines" perspective errors. The outer walls are forming a moire pattern when photographed. Imaging how this would look if I used a Nikon D800E instead of my old Nikon D300 :-)

Equipment: Nikon D300 with AF Nikkor 20mm f/2.8.
Exposure: 1/1000 sec at f/7.1, 0EV, ISO 200

Mia Blichfeldt

Sometimes you get lucky. I shot this natural portrait of Mia Blichfeldt - a very gifted and up-coming badminton player at a private party - just a month before she became the youngest Danish Champion in Badminton in the senior league - and she is only 16!

Of course you can find many photos of Mia "in action", but only very few where she is being just herself - outside the badminton arena.

Leder & Kommunikation

I juli 2004, da jeg var nordisk direktør for Bang & Olufsen, skrev jeg et kapitel til bogen "Kommunikationens mange ansigter".  Efter et veloverstået strategiseminar i sidste uge med min ledergruppe hos Strålfors Information Logistics, hvor jeg er administrerende direktør, så kom jeg til at tænke på denne tekst og fik lyst til at bringe den her på min blog, da budskabet fortsat er af største betydning for at lykkes med en strategiimplementering.

Der er fire grundpiller i kommunikation: Det verbale, det kropslige, det aktionsorienterede og det usagte. Der er også fire arketyper af modtagere i en moderne virksomhed: Individet, gruppen, personalet og det ophøjede individ. Uanset kommunikationsform og modtager så husk direkte, tydelig og ærlig kommunikation.

Kravene til en leders kommunikationsevner på jobbet er øget betragteligt over de sidste 10 år. Og ”jobbet” er her ikke ment i en snæver betragtning, men mere præcist det kommunikationsunivers en leder opererer i under u…