Pages

04/01/2010

Dag 4 - En mail besked



Jeg er meget effektiv på grund af min mail, som anvendes til at kommunikere med mange eksterne personer hver dag omkring mange forskellige emner - parallelt.
Men jeg oplever også ofte, at en mail kan gå frem og tilbage 5-10 gange omkring et emne, der kunne være afklaret over een telefonsamtale. Vi er ofte ikke specielt gode til at udtrykke os i en mail, der jo ofte skrives i al hast.

Så et af mine nytårs forsæt er, at ringe mere til mine eksterne relationer (ligesom jeg ofte går til mine kollegaer, for at drøfte noget med dem i stedet for at sende dem en mail) og TALE med dem i stedet for at SKRIVE til dem.

1 comment:

  1. Når du nu har sådant et dejligt billede som baggrund, hvorfor plastrer du det så til med de skrækkeligt grimme ikoner? For ikke at tale om den rædselsfulde blå-grønne toolbar i bunden. Gys! :-)

    ReplyDelete