Pages

12/06/2012

Container graffiti - Dag 164

Jeg har ikke været god til at opdatere min blog med billederne fra "Projekt 365". Jeg får fotograferet hver dag - som oftes med mit Nikon kamera, men også med min iPhone, hvor billederne så havner på diverse sociale sider såsom FB, Instagram, Foursquare etc. Derfor fortsætte jeg nu med den aktuelle dag (164), og vil så løbende smide ældre "Projekt 365W fotos op på bloggen.

Jeg er endnu ikke kommet i forløb til et nyt CxO job. Det er et barsk jobmarkedet for øjeblikket. Tiden bliver bl.a. udnyttet til at udbygge mit bestyrelsesarbejde, udvikle min e-butik (http://nikonphotoexpert.com) samt udarbejde 2 foredrag af een times varighed hver:


  1. Integration af "Sociale Medier" i forretningsudvikling
  2. Adaptering af det "Rullende Budget" samt "Must Win Battles" som ledelsesværktøj


Skulle du være interesseret i at høre om disse foredrag, så kontakt mig på telefon 40528090.

I dag jagtede jeg atter graffitikunst på containere. Disse fotos er en del af et projekt, hvor jeg vil sammensætte en serie på 20 fotos, der forhåbentlig kan blive fremvist i et galleri en dag :-)




No comments:

Post a Comment