Gå videre til hovedindholdet

Jeg stopper hos Bang & Olufsen og skifter til Martin Professional

Efter 6 år som regiondirektør for Nordeuropa i B&O har jeg besluttet at tiltræden spændende som Executive Vice President hos Martin Professional A/S i Århus. 

Martin Professional producerer og distribuerer computerstyret belysning, også kaldet "intelligent belysning", der anvendes i højteknologiske armaturer i alle sektorer af underholdningsindustrien. Martin fremstiller også en komplet serie med Jem-røgmaskiner som et supplement til intelligent belysning. Andre vigtige anvendelsesområder inkluderer det voksende marked for indendørs og udendørs arkitektur- og salgsfremmende belysning. Martin tilbyder både dedikerede udvendige armaturer og specialiserede lys til detailindstillinger.

Jeg starter med min nye opgave den 1. september 2007.

Kommentarer

  1. Hej Lars,
    Sad og fjumrede rundt på LinkedIn, hvor vi har en fælles ven i Kim Gregersen. Så din profil og blev fanget af den, dels pga diversiteten i dine interesser (scorede 21 ud 30 på Mensatesten, hmm..), men nok så meget pga dit tilstundende job.
    Jeg har nemlig just startet en virksomhed, der udvikler og producerer kommercielt musikteater, og netop overvejet Martin som mulig strategisk samarbejdspartner.

    Vil en samtale have din interesse?

    mvh
    Henrik Hartvig Jørgensen, Musical Denmark ApS (endnu intet website)

    mail: hartvig@post10.tele.dk og mobil: 2179 8889

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Blue Cloth Ornament - Day 131

While visiting some our good friends Christina & Morten I had the opportunity to demonstrate some photo apps on my iPhone to nice person who still was unaware of all the bliss appearance on social media can bring you. The subject is the table cloth captured and post processed with the iPhone app "Camera+".

Debatindlæg omkring "det globale marked", entreprenørskab og innovationslysten

Fra velfærd til velstand - kravet er et erhvervsklima, der fremmer entreprenørskab og innovationslysten Globalisering er et vidt begreb. Det viser mange af de artikler der er skrevet omkring dette emne det seneste år. Jeg undres dog over den ofte populistiske tilgang der gennemsyrer mange artikler. Fænomenet kan dog forklares. Globalisering er så vidt et begreb, at konsekvenserne af globaliseringen skal belyses snævert. Det er derfor på tide at globaliseringsdebatten bliver mere kvalificeret og nuanceret. Hvor ofte har vi ikke læst, at ”globaliseringen kræver at vi tør tænke nyt”, at vi skal ”vinde det globale kapløb på viden, kreativitet og godt købmandskab” og at mange danske virksomheder ”ikke ved hvordan man kommer fra overskrifter til en konkret og fremadrettet strategi”? I den forbindelse er det på sin plads at definere ordet strategi. Jeg refererer til Berlingske Nyhedsmagasin nr. 28, der i deres artikel ”I har misforstået hvad strategi er” citerer professor Michael Porter...

Press photographer has to face a lot of moral issues

Every year we hear about press photographers being killed while trying to capture a decisive photo and document the truth. They also have to face a bunch of moral issues while being close to death and people in need of help. In my opinion it is vital to capture a photo that can influence decisions on a large scale. But when faced with the choice of either keep taking pictures or trying to change the course of a situation by personal interaction (and maybe risk your own life), I can only imaging the moral issues a press photographer must deal with in a few decisive seconds.